úterý 11. dubna 2017

Som vinný iba láskou ku klubu, obhajuje sa prezident Lotito

Máloktorý prezident futbalového klubu má toľko problémov a nezhôd s vlastnými fanúšikmi, koľko ich za poslednú dobu spočítali Claudio Lotito. Šéf rímskeho Lazia dlhodobo nesie nápor zloby z radov priaznivcov vlastného klubu, ale podľa vlastných slov je vinný obyčajnou láskou ku klubu.
Futbal má prinášať predovšetkým radosť a výhry, ale šéfovi rímskeho Lazia poslednou dobou neprináša ani jedno. Rimanom sa darí len čiastočne a v klube panuje napätá atmosféra. Predovšetkým členovia radikálneho jadra Curva Nord jasne dávajú najavo nesúhlas so spôsobom vedenia klubu a mnoho sympatií si Lotito nevyslúžil ani predajom obľúbeného Brazílčana Hernanes.Čo viac, vzniknutú medzeru po hráčovi odchádzajúcim do Interu Miláno v podstate nezaplnila žiadna adekvátna náhrada, čo fanúšikov Lazia dohnalo dokonca až k bojkotu zápasu proti Atalante Bergamo.
Niektoré skupiny ultras dokonca hrozili Lotit o smrťou, na čo činovník reagoval až s odstupom. Teraz sa v rozhovore s Rai Sport obhajuje nasledovne: "Som bojovník a mám v pláne vyhrávať. Ak odovzdám žezlo svojmu synovi? Možno, ale nejde o to, že by som sa bál. Ide mi o dobro klubu, v ktorom musí byť zachovaná postupnosť. Všetko, čo robím, je pre dobro klubu. Od doby, čo som sa stal prezidentom, zažívam len problémy a bolesť, nič iné.Snažím sa budovať projekt, ktorý fanúšikov bude tešiť a baviť, " plánuje rímsky rodák.
Lotito žiada po fanúšikoch, aby si spomenuli na doby, kedy preberal klub. Lazio sa vtedy najmä po finančnej stránke nachádzala úplne bez prostriedkov s viac ako půlmiliardovým dlhom. "Keď som na toto miesto nastúpil, klub bankrotovali. Teraz sa uzdravuje a to je trend, ktorý možno vidieť v celom talianskom futbale. Tiež po stránke manažmentu sme sa zlepšili - máme svojho reprezentanta v talianskom futbalovom zväze, čo sme nikdy predtým nemali.Zaviedli sme televízny kanál, radio, máme niekoľko obchodov po celom meste, " uvádza Lotito.
" Keď som preberal Lazio, dlh klubu bol 550 miliónov eur. Pozerám sa do budúcnosti a myslím, že Lazio má skvelú budúcnosť. Budem sa zo všetkých síl snažiť, aby boli fanúšikovia šťastný. Dnes je Lazio stabilným klubom aj po finančnej stránke, čo je stále dôležitejšie. Čo sa týka toho technického smeru, pred tromi rokmi som bol obvinený, že nemáme kvalitnú juniorský tím. Teraz je naša Primavera jednou z najlepších v celom Taliansku. Moja jediná vina je, že tento klub príliš milujem.Posily samozrejme plánujeme, medzi nimi aj svetovo preslávené hráča, " dodáva skúsený prezident.
Zažije pod jeho vplyvom Lazio vytúženú obrodu? Dokázať to môže už v najbližších zápasoch. V Európskej lige síce už jeho meno nefiguruje , pretože Ludogorec Razgrad bol nad jeho sily, ale stále je o čo bojovať aspoň v Serii A.

Budúci stretnutie zohrajú Biancocelesti s Cagliari Calcio.

Žádné komentáře:

Okomentovat