pondělí 17. dubna 2017

Southampton Nathaniel Clyne je pripravený zaujať svoje miesto v Anglicku strane

Ďalšia nejasná je znázornenie znamenie pre Stockwell stanice metra, aj keď v skutočnosti, že je najosobnejší z odkazov na mesto. "Som hrdý na to, kde som z," hovorí obranca, odráža na jeho výchovu v Lambeth v Somerleyton majetku. "Spomínam si, že sa zaregistruje říkají,ne loptové hry ', kým nás dosť začal prinášať gule von. Potom sa postavil klietka pre futbal a hry v ktorej boli all-akcie, pretože loptu nikdy ide do autu. Od samého začiatku som vždy chcel byť futbalistom. "No tak v sobotu popoludní, mohol by byť dobre Anglicka sa futbalista.Nadmorská výška by určite vyžadujú viac atramentu.

Clyne cesta z južného Londýna do Southamptonu na potenciálnych debute proti Slovinsku môžu ešte vidieť ho založená ako pravidelný na najvyššej úrovni. Tam boli prekážky na ceste, z odmietnutia Arsenal ako 10-ročný za to, že príliš malá, aby vnímanú hazard odchode Tottenham akadémie systém pre život vo svojom miestnom klube Crystal Palace, v nižšej divízii. Ten si vyžiadal Chivvy up od svojej matky v priebehu rokov a musel byť presvedčený o tom, že patril. V paláci bol nazbieral s self-pochybnosť, keď sa očakával svoju šancu na okraji tímu šampionátu.Potom, čo ponúkol príležitosť, proti Barnsley v televíznom prístroji sa mu okamžite objavil prirodzený: on sa môže pochváliť rýchlosť, techniku ​​a zrelosť v jeho obrane. Vzhľadom k tomu, povýšenie na Premier League s Southampton jeho hra vyvinula rýchlym tempom.

Lenže surový talent bol zjavný od začiatku, kedy Steadman Scott a tréneri na Akadémii v Brixton rekreačné s tredisko Afewee najprv presvedčil Clyne on bolo niečo neobvyklé.Mladík, spočiatku považovaný za dopredu, navštevoval večerné zasadnutie a posilnený inštrukcií Scotta down-na-zemi, riadne priťahoval zvedov. "Bolo to miesto, ktorý dal malé deti šancu zahrať si futbal po škole a ukázať, čo dokážu," hovorí. "Bolo to Steadman Scott, ktorý mi povedal, že som dosť dobrý, aby sa pripojili k akadémii a dostala ma pokusy. Vysvetlili mi na Afewee, že som bol naozaj dobrý, lepší, než ostatné deti, a to je, keď som si uvedomil, som mohol byť profesionál.Že je miesto, kde som začal hrať svoj futbal, v Brixtone, takže by bolo dobré, aby som sa tam vrátiť jeden deň a hovoriť s deťmi, povedzte im svoj príbeh. "Facebook Twitter Pinterest Nathaniel Clyne svoje tetovanie dieťaťa s futbal pochádza z fotografie z neho, že stále visí nad mantlepiece v matkinom dome. Fotografie: Mike Egerton / PA

Už teraz je jedným z úspechu. Hral 139 časy pre paláci a bol pravidelný pre Southampton po opustení Selhurst Park pod zmluvnú slobodu - a kompenzačné vyrovnanie - v júli 2012, aby sa stal prvým Afewee absolvent pravidelne funkciu v elite.23-ročný stretol s Calum Chambers pri St Márie je posledné obdobie, zdieľanie pár clá na pravej zadnej strane. Mladší muž, teraz Arsenalu, bol riadne prednostné Roy Hodgson minulý mesiac, dostane neskoré call-up pre seniorov od mladších 21s, hoci Clyne objavuje pravdepodobnejšie štartér proti Slovinsku ktorý sa stal ako kľúčový člen spätného linka, ktorí pripustili len päť ligových gólov do dnešného dňa tento termín.

Bez ohľadu na to, videl vedenie fit vynechať Glen Johnson z tohto 26-man čaty, ako je dôvera v mladej dvojice nováčikov. "Môj vzťah s Calum je veľký a hovoríme celú dobu," dodáva. "Blahoželali som mu k jeho cieľu druhý deň [proti Burnley].Nie som si istý, že mi zablahoželal, keď som zazname nal proti Arsenalu [vyhrať kravatu League Cup späť do septembra]…Myslím, že mi vlastne dal pomoc, smeruje loptu ku mne a potom videl to letieť späť okolo neho a do siete.

"aj tak som bol sklamaný, že hrať za posledný mesiac. Ako Calum bol povolaný z Under-21 by väčšina ľudí očakávala, aby som hral, ​​keď som bol vždy v seniorskom tíme. Ale nemôžem dopustiť, aby vplyv na mňa. Práve som sa sústrediť na ďalšie hry a pokúsiť sa dostať do tímu. Ak chcete byť tu je veľkým úspechom. Ja bzučanie, moja rodina a priatelia sú bzučanie pre mňa. Správca zrejme myslí, že veľmi ma a ja bol pripísaný na moje vystúpenie zo Southamptonu.Ak budete hrať dobre, vám zavolal.

"Nie som prekvapený, že som držal Glen Johnson z tímu. Mám pocit, že hrám naozaj dobre, a ak dostanem šancu hrať, budem sa snažiť, a to dokázať. Ak chcete byť prvou voľbou na Majstrovstvá Európy: to je môj cieľ, to je to, čo budem držať tlačí na. Keby som držať uvedení v predstaveniach a získavanie skúseností takto, tak to zo mňa robí lepšieho hráča, ktorý snáď bude dostať ma do tej eur čatu. "


Žádné komentáře:

Okomentovat